fav. | | Create free blog ( Türkçe , Deutsch , Español )

Bir Kadin Fenomeni

Kadinlara Dair Ne Varsa Hepsi Burada... Şiişşşttt Erkekler, Meraklisina...

Sağlığınız için 5 öneri



yeşil çay
Yeşil mucizeyi dikkatli kullanın!

• Yeşil çay mucizesi erkeler ve kadınlar üzerinde aynı etkiyi yaratmaz. Tokyo'daki Uluslar arası Kanser Araştırma Merkezi'nin yaptığı araştırmaya göre, yeşil çayın içinde bulunan 'polifenol' isimli madde, kadınlarda mide kanserini yüzde 75 oranında önlerken maalesef erkeklerde aynı etkiyi göstermiyor.

• Hatta erkeklerde mide kanseri riskini iki katına çıkarabiliyor. O nedenle, beyler yeşil çaya dikkat! Yeşil çay mucizesini mümkün olduğunca dikkatli kullanın.

Sağlıklı reçete

• Eğer kendinizi mide kanseri riskinden uzak tutmak istiyorsanız işte size sağlıklı bir reçete! Sebze ve meyve ağırlıklı beslenin.

• Sigarayı en aza indirin veya tamamen hayatınızdan çıkarın. Hergün vücudunuzun ihtiyacı olan C vitaminini mutlaka alın.

• Kolesterol seviyenizi normalin altına düşürmeyin. Araştırmalar kolesterolü normalin altında olan kimselerde mide kanseri riskinin iki katına çıktığını ortaya koydu.

Patatesi çok sıcak yemeyin!

• Patates gibi nişastalı yiyecekleri uzun süre çok yüksek ısıda pişirdiğinizde ‘acrylamide' adında kanserojen madde üretiyor.

• ‘Journal of the Science of Food and Agriculture' dergisine açıklamada bulunan araştırmacılar, ‘asparajin' isimli amino asidin şekerle reaksiyona girerek kanserojen madde ürettiğini belirttiler.

• Patates ve benzeri yiyecekleri pişirmeden önce en az 30 dakika suda bekletin. Böylece pişerken ortaya çıkacak kanserojen miktarını yüzde 40 oranında düşürebilirsiniz.

Multivitamin almayın!

• Yapılan son araştırmalar gösteriyor ki, ne kadar çok ekstra multivitamin kullanıyorsanız kanser riskini de o kadar arttırıyorsunuz.

• ‘Harward Men's Health' dergisinin haberine göre, günlük multivitaminlerinizi daha geniş çaplı araştırma sonuçları ortaya çıkıncaya kadar rafa kaldırın.

• Araştırmalar multivitamin hapları kullanan erkeklerde prostat kanseri ve kolon kanseri riskinin arttığını ortaya koydu. Eğer yine de kullanmakta ısrar ediyorsanız D vitamini tabletlerini kullanın!

Prostatınızı nasıl koruyacaksınız?

• Soya fasulyesi mucizevi bir bitki. İçerdiği ‘genistein' isimli antioksidan madde prostat kanseri riskini yüzde 96 seviyelerine kadar azaltabiliyor. Prostat kanseri her yıl 30 bin kişinin canına mal oluyor.

• Seks bezinizi sağlıklı bir şekilde korumak istiyorsanız hergün sebze ağırlıklı beslenmekten vazgeçmeyin.

• Günlük kalori ihtiyacınızın yüzde 20'sini yağsız proteinlerden elde etmeye özen gösterin. Hergün düzenli alkol alın ama aşırıya kaçmayın. Günde 2 kadeh alkolün üzerine çıkmayın.

Kayganlaştırıcı kremlere dikkat!

• Seks sırasında kullandığınız birtakım ürünler hiç beklemediğiniz etkiler yaratabilir. Mesela kullanmış olduğunuz kayganlaştırıcı kremler spermlerinizin hareketliliğini düşürebilir.

• Cleveland Kliniği'ndeki araştırmacılar, bu ürünlerin içindeki gliserin'in sperm hareketliliğini azaltırken, düşük pH seviyesinin de spermlerin zarar görmesine neden olduğunu belirtiyor.

gercekgundem.com

Sevgi & Aşk