fav. | | Create free blog ( Türkçe , Deutsch , Español )

Bir Kadin Fenomeni

Kadinlara Dair Ne Varsa Hepsi Burada... Şiişşşttt Erkekler, Meraklisina...

Portakal Suyu Dişe Zararlı!



ortakal-suyuPortakal suyu gibi bazı meyve sularının, diş minesinin aşınmasına neden olarak, diş çürümesi riskini artırdığı belirtildi.

ABD’deki Rochester Üniversitesi Tıp Merkezi’nden Dr. Yan-Fang Ren liderliğindeki bir ekibin araştırmasına göre, asit içeren meyve suları diş minesinin sertliğini yüzde 84’e kadar azaltabiliyor. Minenin zayıflaması da dişin aşınmasını ve çürümesini hızlan-dırıyor. Araştırmalarda, asitli içeceklerin pipetle içilmesi tavsiye ediliyor.

Sevgi & Aşk